I ‘ve been minted!!

Some time ago, in January, I’ve taken part in “On a roll fabric challenge” on Minted. I was very excited about my first challenge organized by this shop, as I’m really amazed by its aesthetic and general idea. I entered 3 designs and, after over 3 months of waiting for the results, I learned that I got prizes for TWO of them! What’s more, one of my designs was voted as one of top 20 pieces (there was 1278 submissions)!!! I’m happy like a fool! Visit the winners page to see the top 20! Can’t wait to see my designs in their shop!

W styczniu, czyli jakiś czas temu, brałam udział w konkursie na wzór tkaniny na platformie Minted. Byłam ogromnie podekscytowana konkursem organizowanym przez ten sklep, jako że jestem fanką ich estetyki, społeczności z nimi związanej oraz generalną koncepcją. Do konkursu zgłosiłam trzy projekty, i, po ponad trzech miesiącach oczekiwania na wyniki, dowiedziałam się, że zdobyłam nagrody za DWA z nich! Co więcej, jeden z moich projektów dostał się do pierwszej dwudziestki (spośród 1278 zgłoszeń)!!! Cieszę się jak wariatka! Jeśli jesteś ciekaw pierwszej dwudziestki, zajrzyj na stronę! Nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć swoje tkaniny w tym pięknym sklepie!

Leave a Reply

