Mermaids Contest – please vote :)

The “Mermaids” pattern was created for the Spoonflower Contest consisting on reate a mermaid-themed design to be used for children’s sleepwear. Isn’t it lovely? If you like it as much as I do, please support me by voting! The only thing to do is: click on this link, select my design (and any other that you love) and submit! There is so much designs that it can be hard to find mine, all the more I will be grateful for your vote!

Te urocze “Syrenki” powstały na konkurs Spoonflower. Brief: projekt oparty na temacie syren, przeznaczony na piżamki dla dzieci. Czy nie są urocze? Jestem strasznie dumna z kolorów! Jeśli mój wzór podoba się Wam tak bardzo jak mi, proszę wesprzyjcie mnie głosami! Wystarczy kliknąć na ten link, zaznaczyć mój projekt (i każdy inny, który Cię zachwyca) i kliknąć “SUBMIT”! Na konkurs zostało zgłoszonych mnóstwo projektów, więc może być ciężko znaleźć wśród nich mój – tym większa jest moja wdzięczność za Twój czas i głos :)

mermaids-blog-agakobylinska

Leave a Reply

