New portfolio

It’s been a while I haven’t been posting here. Because I was busy creating! I was working on some designs for private brief in Jovoto Textile Orbit (yay! I was accepted) and contests on Minted.com (have you already seen my store there? hope to add new products soon). Last but not least I was working on my portfolio, following great tips from Bonnie Christine Skillshare class Below you can see the results on Issuu. I will be working on printed version soon, fingers crossed everything goes well

Sporo czasu minęło odkąd ostatnio tu coś wrzucałam. Energia poszła na pracę. Ostatnimi czasu sporo pracowałam nad projektami tkanin na prywatny brief w ramach Textile Orbit Jovoto (zostałam przyjęta do grupy projektantów tkanin :) i konkursy na Minted com (w najbliższym czasie postaram się dodać kilka rzeczy do mojego sklepu). I wreszcie ciężko pracowałam nad portfolio korzystając ze wskazówek świetnego kursu na Skillshare (niestety miałam trochę problemów z pamięcią na dysku, w efekcie czego pracę zaczynałam jakieś 5 razy). Poniżej możecie zobaczyć efekt finalny (drugi link to wersja polska). W najbliższym czasie planuję przygotować też wersję drukowaną, na pewno pochwalę się wtedy zdjęciami. Trzymajcie kciuki.

English version:

Wesja Polska:

Leave a Reply

