Happy beginnings

New year has brought to me some new challenges and good news, and as part of spring cleaning, here is a quick, quaterly recap of my news!

Aside from my Skillshare class success (over 700 enrollments!) I’ve mentionned in the last post, I got some good news from the studio I’m working for (several of my designs had been bought by their clients!). I started a collaboration with a polish fabric manufacturer selling printed cotton knits, so very soon my three designs will be available on great fabrics (I will share with you the details once they’re available). I also printed my portfolio so it’s ready to conquer the hearts of the potential new clients!

portfolio_agakobylinska_cover

As for conquering clients, I’ve been extremaly lucky to win the Make it in Design “Monetising your designs” class in the recent giveaway on the UPPERCASE Magazine blog. This is the 3rd module of the ABSPD courses, the first two I had taken over 2 years ago and they inspired my designing journey and the actual occupation so I hope this one will push me even more. The choice of winner was made upon the portfolio selection (you can read about it here) so you can guess my excitement once I learned this great news from Janine Vangool herself. The class has started on Monday, and I’m ready to take the full advantage of it!

aga_uppercase

I was also featured on a beautiful polish blog (in polish only!). And, of course, in the meantime I created some new watercolour patterns, see them below! There are a few exciting projects in perspective and I hope to be able to share the effects once they’re official. Happy spring and see you soon!

dandelions_agakobylinska

[PL] Nowy Rok przyniósł ze sobą sporo kreatywnych wyzwań i dobrych wieści, więc w ramach wiosennych porządków, krótkie podsumowanie newsów!

Poza sukcesem mojego kursu na Skillshare o którym pisałam w poprzednim poście (dotychczas zapisało się już ponad 700 osób!), otrzymałam kilka dobrych wieści od studia Colette&Blue dla którego przygotowuję projekty (kilka moich wzorów zostało kupionych przez ich klientów, więc już wkrótce w USA może ktoś będzie chodził w ciuchach z moim nadrukiem!). Poza tym już niedługo kilka moich wzorów ma się pojawić na polskiej dresówce nie mogę się doczekać dostawy dzianin (na pewno się tu pochwalę). Wreszcie wydrukowałam też moje portfolio (zdjęcie na górze posta) – wygląda pięknie i jest gotowe, żeby podbijać serca potencjalnych klientów.

Jeśli jesteśmy już przy klientach, ostatnio miałam niesamowite szczęście wygrać kurs Make it in Design “Monetising your designs” w konkurse organizowanym na blogu UPPERCASE Magazine. Jest to trzeci moduł z serii kursów, z których pierwsze dwa robiłam ponad dwa lata temu i które zainspirowały moją obecną drogę surface pattern designerki. Mam nadzieję, że ta część, poświęcona w całości finansowej stronie projektowania wzorów, pomoże mi uporządkować ten temat. Wybór zwycięzcy odbywał się na podstawie przeglądu portfolio, więc możecie sobie wyobrazić, jakim emocjom towarzyszyło otwieranie maila od samej Janine Vangool, redaktorki magazynu UPPERCASE, która jest dla mnie prawdziwym autorytetem. Kurs zaczął się w poniedziałek i mam zamiar wycisnąć z niego maksimum!

aga_white

Ostatnio rozmowa ze mną pojawiła się również na pięknym blogu Freelance Mama . Autorka bloga, Ewa Brzozowska, jest moją kompanką w eksplorowaniu polskiego świata surface pattern designu. Robi świetne projekty, a jej pand chyba nie muszę nikomu przedstawiać bo podbiły polskie targi już jakiś czas temu!

W prespektywie kilka nowych fajnych projektów, będę się chwalić jak zyskają status oficjalnych, a tymczasem wrzucam wzorki, które stworzyłam w międzyczasie. Cieszcie się wiosną i do zobaczenia wkrótce :)

One thought on “Happy beginnings

Leave a Reply

