Embrace your multipotentiality

If you know me personally or you have once visited my LinkedIn profile, you may have noticed that I’m a person of many interests and professions. Surface pattern design (and all things related) is the biggest part of my life right now, but, in my business and everyday life, I use many tools and skills I have learned on the (not-really-unidirectional) way (among others during my advertising career, psychological & linguistic studies, but also during my travels and choral singing!). There are so many things that inspire me & amaze me that sometimes it’s hard to decide what to focus on (especially on a longer term).

Why am I writing all that? It’s because I’ve recently happen on an amazing TED talk by Emilie Wapnick entitled “Why some of us don’t have one true calling” that concludes all my observations and more :) I think I embrace my many passions quite well in my little business AND it leaves me plenty of space to learn, develop and try new things. I recently meet so many people that are like me, multipotentialites ;) I wanted to share this resource with you! High five!

Jeśli mieliście okazję poznać mnie osobiście, lub odwiedzaliście kiedyś mój profil na LinkedIn, mogliście zauważyć, że jestem typem osoby o wielu zainteresowaniach i dość skomplikowanej ścieżce zawodowej. Projektowanie wzorów (i wszystko co z tym związane) zajmuje obecnie największą część mojego życia, ale zarówno w moim projektowym biznesie jak i w życiu prywatnym, wykorzystuję narzędzia, umiejętności i doświadczenia, które zdobyłam po drodze, m.in. podczas pracy w reklamie, studiów psychologicznych i językowych, ale także podczas podróży i śpiewania w chórze! Jest tak wiele rzeczy, które mnie inspirują i zachwycają, że czasem ciężko zdecydować, na czym się skupić (szczególnie w dłuższej perspektywie).

Piszę to dlatego, ponieważ ostatnio trafiłam na fantastyczny wykład Emilie Wapnick na TEDzie zatytułowany “Dlaczego niektórzy z nas nie mają jednego prawdziwego powołania”, które podsumowuje chyba wszystkie moje życiowe obserwacje związane z, hm, wielowątkowością :) Wydaje mi się, że w chwili obecnej całkiem nieźle ogarniam swoje liczne fascynacje w moim małym biznesie, który dodatkowo zostawia mi mnóstwo miejsca na to, żeby się uczyć, rozwijać i próbować nowych rzeczy. Ostatnio spotykam tak wielu ludzi, którzy podobnie jak ja, są “multipotencjalistami” –  chciałabym podzielić się moim znaleziskiem z wami. Mam nadzieję, że was zainspiruje!

Leave a Reply

